Notícies

Juan Morera: “La crisi de la covid també ha generat oportunitats”

Juan Morera: “La crisi de la covid també ha generat oportunitats”

Juan Morera, propietari i director general de Brownie, la companyia barcelonina dedicada a la moda, ha estat el protagonista del #DINARS_de_FUTUR d’aquest mes de setembre. Morera ha explicat davant una trentena d’empresaris d’AIJEC Joves Empresaris l’evolució de Brownie, empresa família nascuda el 2007 i la que es va incorporar el 2016 a la mort del seu pare. L’empresari, que havia desenvolupat la seva carrera professional en departaments de màrqueting d’empreses de gran consum, va tenir que buscar el seu lloc a l’empresa familiar. En aquests anys, la companyia ha aconseguit superar els 60 punts de venda i compta ja amb una plantilla de més de 250 treballadors. En plena expansió internacional (Portugal, França, Bèlgica i Mèxic, on Brownie va aterrar l’any passat), l’empresa que dirigeix Morera ha aconseguit adaptar-se als nous temps i al impacte de la covid. En aquest sentit, l’empresari afirmava que per a ell “la crisi de la covid també ha generat oportunitats”.

Entre les reflexions que ens ha deixat Morera destaca la que per a ell és la principal diferencia entre un director general extern i un empresari.“Jo visc la marca de forma molt emocional. Això és el que em diferencia d’un director general que no sigui empresari. I això marca molt a l’hora de sortir a vendre fora”.

#Dinars_de_Futur: Juan Morera