Passió, creure que tot és possible i un punt de bogeria. Així podem resumir la història emprenedora d’Aleix Puig, cofundador de Vicio. Puig sempre havia tingut clar que volia emprendre però la pandèmia, després d’haver guanyat el concurs televisiu MasterChef, li va permetre fer una pausa i decidir quin tipus de negoci volia començar. Aleix Puig va ser el protagonista del darrer Dinars de Futur en ruta organitzat per AIJEC Catalunya Central el passat dijous 7 a Manresa.
Una trentena de joves empresaris es va reunir per escoltar la història personal i emprenedora d’Aleix Puig. Puig va recordar la seva època de mal estudiant, els seus inicis al negoci familiar i com el programa MasterChef, al que creia impossible poder entrar, el van encaminar cap al que avui coneixem com a Vicio.
La pandèmia va suposar un punt d’inflexió a la vida de Puig, tres mesos que el van permetre aturar-se i pensar quin tipus de negoci volia emprendre. La casualitat i les xarxes socials el van posar en contacte amb Oriol de Pablo, el seu soci a la cadena d’hamburgueseries. Una idea de negoci i un fracàs van acabar el 15 d’octubre de 2020 amb la posada en marxa de Vicio.
Puig va repassar les claus que han portat la marca a consolidar-se en poc més de tres anys i que els han convertit en un negoci d’èxit que ara mateix sembla no tenir sostre. Amb les idees molt clares l’emprenedor va confessar que el que més li preocupa són les persones i va reconèixer que envoltar-se del millor equip és essencial per seguir creixent com fins ara.