Notícies

Jordi Romero: “A Factorial som uns optimistes imparables”

Imagen de WhatsApp 2024 06 18 a las 16.06.49 946e8072

Jordi Romero, cofundador de Factorial, va ser el protagonista del darrer Dinars de Futur celebrat dimarts 18 de juny i que va aplegar una quarantena de joves empresaris i empresàries per escoltar la història vital i professional d’aquest enginyer informàtic que amb només 37 anys és el cofundador i conseller delegat d’una empresa unicorm.

Romero va començar la seva intervenció repassant els seus inicis en el món de l’emprenedoria quan era només un adolescent i el seu pas de la universitat al món laboral com a freelance i als 23 anys quan va cofundar una startup, on va treballar com a director de tecnologia.

Amb 27 anys, i després de ser conscient que ell volia canviar el món, va cofundar Factorial, empresa que automatitza processos d’administració a les empreses i que des del 2023 compta amb la condició d’unicorn. Romero va voler destacar la importància de compartir coneixement i de rodejar-se de talent per a ser millor. Un altre dels seus pilars passa per posar-se reptes per aprendre. “La gràcia dels outsiders és no saber de res i voler saber-ho tot”.

Jordi Romero va fer una radiografia de Factorial, que actualment compta amb més de 11.000 clients, un equip de 890 persones i està present a 9 paísos. El futur de l’empresa passa, segons l’empresari, per arribar als 1.000MEUR de facturació en 5 anys i escalar l’equip de forma eficient. Romero va afirmar que aquest creixement no passa necessàriament per obrir mercats, sino per oferir noves solucions als problemes dels seus clients.

L’actual conseller delegat de Factorial va utilitzar la paraula actitud per definir la manera d’operar de la companyia. “Som uns optimistes imparables”, un concepte que per Romero defineix perfectament la seva visió i el seu desig de voler canviar el món i fer-ho un lloc millor.

Jordi Romero va acabar la seva intervenció responent a les preguntes dels assistents i reflexionant sobre la importància de persistir a l’empresa i no vendre-la a la primera de canvi.

 

carrousel DFutur JordiRomero