Berta Quirante, CMO d’UGC Slalom, i David Jordan, cofundador de Wizard Partners, han estat els protagonistes del primer #DinarEmprenedor, un nou format de trobades impulsat per l’AIJEC per reforçar la comunitat de joves empresaris i generar espais d’intercanvi real i inspirador amb testimonis d’èxit.
L’acte, celebrat aquest dimecres 10 de desembre, ha reunit prop de 80 joves empresaris i empresàries que han compartit aprenentatges, experiències i inquietuds en un ambient proper i participatiu.
El president de l’AIJEC, Vicenç Del Mar Mullor, ha donat la benvinguda a les cares noves reivindicant la força de la comunitat AIJEC com un entorn per créixer plegats. “AIJEC és un lloc on passen coses amb valor, un espai on no caminar sol i on formar sinergies reals, com la dels nostres convidats d’avui”, ha destacat Del Mar Mullor.
Històries que inspiren
Les dues empreses protagonistes d’aquesta primera edició del #DinarEmprenedor són projectes que van néixer de la connexió entre emprenedors i que exemplifiquen el valor de caminar plegats.
UGC Slalom, amb només sis mesos de vida, és ja el primer marketplace d’UGC a Espanya. L’empresa compta amb més de 75 clients i ha obert aquest desembre una ronda de finançament de 500.000 euros per continuar escalant un projecte nascut d’una agència de màrqueting tradicional. Durant l’entrevista, moderada per Cristina Hernández-Martí, vicepresidenta de l’AIJEC, Quirante ha compartit la seva mirada de futur i ha confessat que li agradaria llegir a la premsa, d’aquí a tres anys, que “UGC Slalom s’ha convertit en el marketplace d’UGC número u d’Europa”.
Per la seva banda, David Jordan ha fet un repàs a l’storytelling i trajectòria de Wizard Partners i ha compartit amb els assistents alguns dels consells pràctics que l’han ajudat a créixer com a emprenedor: “No us enamoreu de la idea; llenceu-vos a fer-la realitat”.
